Hedabideak eskolan. Telebista, irratia, prentsa, intraneta....

Teknologiak ikasketaren eta bizitzaren zerbitzura.

Ikas ahal daitezke modu ezberdin batean teknologia berriak?
Nola gara daitezke teknologia konpetentziak eskolan?
Nola ezarriko zenituzke eguneroko lan praktikoan?
Egin ahal dezakegu, ikasleek lan egin dezaten interesez beterik eta modu motibagarri batean?
Nola egin dezakegu eskolan burutzen diren guztiek zertarako bat izan dezaten eta benetako irteera bat kanporantz?
Nola gara dezakegu gure ikasleen sormen boterea?

Prentsa, telebista, irratia eta blog edo web orriaren sormena departamentuen zerbitzura.

FMen eman eta zuzenean edozein momentutan eskolako web orrian entzun daitekeen eskola irrati bat.
Albisteak, inkestak, elkarrizketak eta departamentu ezberdinetan burutzen diren lanak biltzen dituen eta egunero argitaratzen den egunkari bat.
Eskola guztira irekia izanik, antzerkiak, esperimentuak eta eguneroko aktibitateak grabatzen, editatzen eta etxean ikusteko interneten zintzilikatzen dituen telebista bat.
Ikasle beraiek buruturik, telebistan editatutako programaz, irratiz eman eta egunez - egun eskolan gertatutakoaz
hornitutako web orri bat.

Adin eta ziklo guztietako ikasleak elkarrrekin lan eginez burututa,
eskola elkarteari bideratutako zerbitzu bat.
Hedabideak, ikaslearen motibazioan funtsezko baliabide bezala ulertzen dira eta honek benetazko zertarako bat ematen die planteatutako aktibitate ezberdinei.